Як розігнати свій двигун до потужностей F1?

2-3-2020

Як розігнати свій двигун до потужностей F1?
Будь який механік скаже вам, що підвищити потужність двигуна в автомобілі з найменшими витратами можливо тільки за допомогою нагнітача повітря, або турбіни, яка збільшує подачу паливно-повітряної суміші. За турбінами для свого улюбленного авто раджу звертатися на сайт https://turbo-plus.com.ua/ неодмінно придбаєте, те, що треба.

Ідея в тому, що пальне і повітря повинні бути змішані в певних пропорціях. І якщо збільшувати подачу пального, то відповідно потрібно збільшити і подачу повітря за допомогою будь-якого з пристроїв (роторний нагнітач повітря, відцентровий або Спіральний компресор, турбокомпресор). Найвищим ККД сьогодні володіють турбінні нагнітачі повітря, які в середовищі механіків також називаються турбокомпресорами і турбонагнітачами. Або, як їх називають в побуті, турбіни.

Турбіни збільшують потужність двигуна до 50%, тому вони знову були повернуті в боліди F1. Правила 2014 року передбачають радикальне скорочення обсягу палива, яке пілот може використовувати, при колишніх дистанціях. Як при такій жорсткій економії можна залишатися як і раніше швидкими? Відповідь проста-турбо.

Класичний турбокомпресор має досить малу вагу і будується на двох турбінах, які з’єднує вал. Перша турбіна знаходиться на вході двигуна і нагнітає повітря. Інша запускається в рух відпрацьованими газами і знаходиться, відповідно, в випускному колекторі. Частота обертання турбін може бути 200 тисяч оборотів за хвилину. Отже, вам потрібна турбіна, якщо:

ви хочете підвищити ККД свого двигуна;
збільшити потужність мотора, не збільшуючи його габарити і масу;
дбайте про навколишнє середовище (турбіна не дає двигуну сильно нагріватися, отже, скорочується виробництво оксиду азоту);
скоротити викид сажі в своєму дизелі.
Чому турбонагнітачі рекомендовані для дизельних двигунів
Дизельний двигун як ніякий інший добре сприймає турбонаддув, причому повітря в нього можна нагнітати до досягнення граничної механічного навантаження. Це головна відмінність від бензинових двигунів, чутливих до підвищення тиску (існує небезпека детонації).

Тому якщо у вас дизельний двигун, то установка турбонагнітача для економії і збільшення ККД – ваше першочергове завдання.

Недоліки турбонагнітачів і вирішення проблем з ними
На малих обертах двигун виробляє набагато менше вихлопних газів, ніж при повному навантаженні. Цілком природно, що малі обороти не роблять турбонагнітач помітно ефективним. А якщо водій різко збільшує обороти, то турбіни спрацьовують із затримкою, і ми отримуємо ефект, який механіки називають турбоямою або лагом (тобто рухова потужність збільшується далеко не відразу).

Ця хвороба лікується зниженням ваги турбіни або додаванням додаткових елементів. У автолюбителів популярні турбонагнітачі з перезапуском відпрацьованих газів, з дроселюванням і змінною геометрією турбіни.

Як вибрати турбонагнітач для двигуна своєї машини?
В інтернет-магазині TURBO PLUS навіть недосвідчений автолюбитель може без сторонньої допомоги підібрати відповідний трубонагнетатель, тому що ми згрупували їх за моделями автомобілів. Ми зробили все, щоб автолюбителі різного рівня технічного підготовки могли швидко відфільтрувати потрібну турбіну, вивчити параметри пристрою і порівняти його зі схожими турбінами за ціною і областями застосування, а також можливим термінам доставки.

Ми не прив’язуємо турбонагнітачі строго до однієї марки автомобіля: досвідчений механік може потребувати турбіні з певними параметрами. Ми врахували це, пропонуючи в параметрах турбонагнітача список моделей авто і двигунів, на які допустимо встановлювати цей тип турбо.