ЯК ПІДІБРАТИ ЧОЛОВІЧУ СТРИЖКУ, ВИХОДЯЧИ ЗІ СВОЄЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ?
Перш ніж, проводити аналіз характеру , або роду діяльності чоловіка, та вибір зачиски для нього хочу порекомендавати мережу перукарень Zirulnik . Накращий вибір для сучассеного чоловіка.
Стрижка символізує характер, вдачу, спосіб життя чоловіка. У всьому хороша гармонія і цілісність. Робота в нашому житті займає більшу частину часу, тому ігнорувати цей фактор при виборі стрижки просто неможливо. Найпростіше, якщо потрібно слідувати чіткому дрес-коду, як наприклад, у військових підрозділах. «Мілітарі», короткий «їжачок» під машинку – ось скромний вибір рядового строкової служби. Також суворі правила диктує громадське харчування. Особливо для офіціантів і кухарів. Тут все зрозуміло. Давайте розглянемо інші сфери.
Професії, пов’язані зі спортом та активністю
Представники спортивних професій цінують в першу чергу зручність, комфорт, адже коли більша частина твого життя – це інтенсивні тренування, це є дійсно важливим моментом. Коротка довжина волосся, простота укладання, ймовірно без використання додаткових укладань-все це основоположні моменти при виборі стрижки. Прикладами таких стрижок є «бокс», «напівбокс», «Цезар». Оптимальна довжина не тільки не доставляє незручностей під час занять, але і вельми практична в повсякденному житті. Водночас фітнес-тренери є обличчям фітнес-клубів, а також прагнуть створити образ чоловіка, на якого хочеться рівнятися. Тому, крім коротких стрижок, вони можуть вибрати більш модні варіанти: «андеркат», «хіпстер» або стрижка в «німецькому стилі».
Творчі професії: музиканти, художники, актори
Ті, хто обрав для себе творчі професії – натури тонкі, по-справжньому цінують свободу і креатив. Вираження емоцій завжди відбувається з деякою експресією, також і з зачіскою – вони можуть просто злегка зачесати волосся від обличчя і мати при цьому свій шарм. Нерідко в бесідах можна почути фразу ” відразу видно, він творча людина». Поети, художники і музиканти, актори і режисери – одним словом, богема – часто вважають за краще носити довгі стрижки: «каре», «подвійне каре», «боб», “каскад”, залишаючи при цьому текстуру волосся природною, злегка хвилястою і трохи розпатланою. Плюс такі зачіски завжди можна зібрати в високий пучок і як і раніше залишатися стильним.
«Білі комірці», фінансисти і клерки
Клерки або офісні працівники, — тут все дуже цікаво і неоднозначно. Пов’язано це з поступовим зникненням строгих стандартів зовнішнього вигляду. Поголені візерунки і кольорові пасма-це, припустимо, too much, але збільшення довжини волосся на маківці цілком схвалювано. Недарма «британка», «канадка» і «Прінстон» залишаються найпопулярнішими стрижками.
Але якщо ви працівник банківської або державної сфери, зрозуміло, прийнятними стрижками для вас є акуратні, класичні форми: «Цезар», «напівбокс», «британка». Весь ваш образ повинен говорити про такі якості як надійність, обачність і відповідальність.
Креатив, маркетинг і діджитал-професії
Сфера реклами не створює ніяких регламентів. Навпаки, будь-який креатив вітається і вихваляється. Власне цим і користуються маркетологи, дизайнери і PR-співробітники. Чим більше авангардна твоя стрижка, тим більш успішним буде твій образ. “Кроп”, “майданчик” з високим рівнем, “андеркат”, “Помпадур”, “Fade” – список може тривати разом з розвитком цієї сфери.
У якій би галузі ви не працювали, по-справжньому стильним буде ваш образ, якщо ви не забуваєте про регулярному догляді за волоссям, а стрижку волосся довіряєте тільки справжнім професіоналам.