Правила організації вдалого корпоративу

Новорічний корпоратив — НЕ посиденьки з друзями і не командний тимбилдинг. Розповідаємо, як організувати вдале захід, за яке не буде соромно.

Скоро Новий рік, і напевно ви вже спланували, як його відзначити з колективом. Часто керівники не надто піклуються про програму заходу — тільки замовляють ресторан і купують їжу. Щоб ваш свято не перетворилося на банальну пиятику або нудні посиденьки, організуйте корпоратив правильно.

Читайте також по темі:https://midgardinfo.com/blog/pravila_uspeshnogo_korporativa/2019-08-29-2052

Декілька порад:

1. Постарайтеся врахувати побажання співробітників

Найкраще готуватися до свята заздалегідь. Не пізніше, ніж за місяць провести нараду і обговорити можливий формат, дату, час заходу. Чи буде це костюмований бал в банкет-холі або прості посиденьки в офісі після роботи — повинен вирішувати колектив, а не начальник.

2. Продумайте ідею

Якщо в колективі більше 20 чоловік і немає ніякої об’єднує теми свята — захід ризикує перетворитися в хаос. Продумайте тему корпоративу — наприклад, Новий рік в стилі мафії, «Володаря кілець» або супергероїв Marvel. На крайній випадок, влаштуйте великий кінопоказ або дискотеку. Приймати рішення про тему краще всім разом. Вирішіть, чи будете ви управляти святом самі або наймете ведучого. Якщо самі, вам доведеться придумати, чим розважати працівників, крім алкоголю і їжі.

3. Замовте їжу і напої заздалегідь

Правила організації вдалого корпоративу

Ідеальний варіант — за тиждень-два перед заходом виділити гроші, щоб відразу визначитися з меню і накрити столи. Погано, якщо ви просто орендуєте зал, а замовляти їжу доведеться самостійно. Співробітники будуть захоплені меню, не візьмуть участь в конкурсах і можуть переборщити з випивкою.

4. Контролюйте кількість спиртного

Завжди є ризик перетворити Новий рік в п’янку, за яку потім буде соромно. Чи не хочете цього допустити — обмежте кількість напоїв. Заздалегідь замовте адекватну кількість шампанського і вина, попросіть ресторан не продавати спиртне співробітникам. Попросіть офіціантів вносити алкоголь поступово, порціями, щоб не випили все замовлене за першу годину.

5. Скажіть «ні» довгим промовам

Про досягнення компанії, вихвалянні керівництва і перерахування всіх успіхів за рік.

Пафосний 40-хвилинний спіч здатний вбити будь-яку дружню атмосферу і напружити працівників, як на нараді. Замість цього дуже коротко розкажіть про плани на майбутнє і похваліть співробітників. Чим коротше буде виступ директора, тим краще.

6. Не переборщіть з самодіяльністю

Ваші співробітники давно вийшли зі шкільного віку, щоб змушувати їх придумувати на корпоратив віршики або розігрувати сценки. Максимум — доручити їм продумати свої костюми і підготувати одне привітання з Новим роком від відділу.

7. Поменше формалізму

Велика спокуса перетворити Новорічний корпоратив у виїзній тимбилдинг. Конкурси на знання продукту компанії, твір гімну фірми, проведення психологічних тренінгів залиште на потім. Зараз ваша мета — розслабитися, дати співробітникам відчути себе комфортно і не змушувати їх нервувати під час банкету.

8. Даруйте подарунки

Який же Новий рік без подарунків? Побудьте Дідом Морозом для підлеглих — подаруйте кожному невеличкий сувенір. Це може бути пакет з цукерками, м’яка іграшка, косметика. Хочете бути оригінальним? Даруйте ексклюзивні сертифікати: наприклад, заяву на 1 день відгулу з підписом директора, дозвіл на 1 годину запізнення, оплату таксі до роботи, збільшення премії на 1 місяць на 10%.

Новорічний корпоратив — не час для оцінки співробітників. Це свято, який покликаний зблизити колектив і підвищити їх лояльність до компанії. Звертайте більше уваги на побажання підлеглих, продумайте план заходу, обмежте алкоголь і не судіть занадто суворо поведінку співробітників. Тоді корпоратив пройде так, що його запам’ятають до наступного року.

В хорошому сенсі.