Головні тренди beauty-індустрії в 2020-му році

9-4-2020

Красиво і за стандартами
У 2020-му ми очікуємо кілька головних трендів. Перший-персоналізований підхід. Салонам доведеться враховувати не тільки відмінності в типах шкіри клієнтів, але і зміни її стану, пов’язані з сезонами, впливом навколишнього середовища, стилю життя і так далі. Багато інформації на цю тему і не тільки Ви дізнаєтеся за посиланням https://bhub.com.ua/ в онлайн-журналі про красу і здоров’я.

Другий тренд-оздоровлення та велнес. Крім видимого ефекту від процедур і продуктів люди чекають від них ще й задоволення. Приходячи в центр краси, вони насолоджуються проведеним часом, відключаються від турбот і присвячують час собі.

І, звичайно, екологічна відповідальність Компанії при створенні формул і виробництві продуктів. Екологічну безпеку методів розробки формул і виробництва продуктів підтверджує сертифікат ISO 14001.

Ще один тренд-робота з чоловічою аудиторією. Безумовно, на перший погляд салон — місце виключно жіноче, і чоловіків можна побачити тільки на стрижці. Але це не так. У наших центрах чоловіки відчувають себе комфортно: у нас немає яскраво виражених жіночих атрибутів. Клієнти-чоловіки-одні з найбільш лояльних і постійних, але в той же час дуже вимогливих до якості. Часто в умовах міського життя і високого ритму багато з них вважають за краще мануальні процедури з використанням активних омолоджуючих методик, одночасно з вираженим релаксирующим і знімає напругу дією.

А ось який тренд піде, так це прагнення будь-що-будь виглядати молодше своїх років. Клієнти дивляться в бік» розумного ” старіння. Бум anti-age змінюється pro-age-роботою з якістю шкіри. Цей підхід пропонує не боятися старіння, а “подружитися” з ним.

Ще одна особливість – у Франції йде чіткий поділ: якщо клієнт хоче отримати стрижку або фарбування, він йде в перукарський салон, Якщо хоче потрапити до косметолога — в салон краси або Інститут краси. В Україні клієнти чекають від салону багатофункціональності. Прийшовши в салон, вони хочуть отримати все і відразу, бажано, швидко.

Для довідки: Guinot-один з лідерів французького салонного бізнесу. В Україні бренд розвивається по майстер-франшизі і представлений в Києві , однак, мережа розширюється і готова охопити інші міста. Відмінною рисою Guinot є наявність власного виробництва косметичної продукції з потужною науково-технічною базою.

Відкривати чи не відкривати?

Якщо ви хочете придбати франшизу салону краси, врахуйте два основних моменти: Перший — ви повинні бути залучені в подальший процес життєдіяльності салону.


І другий-дуже важливо правильно вибрати локацію і саме приміщення. Воно повинно бути з великими вітринними вікнами з виходом на жваву вулицю. Ми, як франчайзер, оцінюємо рівень прохідності місця, розташування торгових точок поблизу і зручність паркування. І, звичайно, звертаємо увагу на район, а точніше на платоспроможність його жителів.

До речі: незважаючи на те, що салони краси вважаються виключно жіночим бізнесом, з мого досвіду, пол франчайзі не має ніякого значення. Управляти в рівній мірі можуть або не можуть і чоловіки, і жінки. Головне, щоб було розуміння, що ти робиш, і справжнє задоволення від роботи.